Salesforce CX
Wilt u Salesforce gebruiken om de customer experience, of CX, in kaart te brengen? Als experts in VoIP-oplossingen, werken in de cloud en Salesforce CX helpen wij u hierbij. Met onze hulp weet u precies hoe tevreden uw klanten zijn over uw bedrijf. Zowel in Nederland als België kunt u een beroep doen op onze professionele en ervaren diensten.
Stabiel VoIP-netwerk
Geïntegreerde cloud-oplossingen
Eigen VoIP-infrastructuur
Heeft u een vraag over Inphony of andere zaken?
Breng uw klanttevredenheid in kaart met Salesforce CX
De klantervaring, of customer experience, is geen nieuw fenomeen. Het is echter wel, door de groei van het internet via wifi en social media, belangrijker dan ooit voor uw bedrijf. U kunt als verkoper wellicht heel goed uw product verkopen aan uw klanten, maar als zij ontevreden zijn na de aanschaf is dit geen duurzame relatie. U wilt uiteraard dat de klant terug blijft komen. Met Salesforce CX, een cloudplatform, is het mogelijk om de tevredenheid van uw klanten in kaart te brengen. Naast de diensten als ervaren VoIP-aanbieders staan de experts van Iphony voor u klaar om u te helpen met Salesforce CX.
Contact België
Contact Nederland
Informatie
KBO 0786.523.213
BTW BE07865232213
Contactformulier
Heeft u een vraag over Inphony of andere zaken vul dat het contactformulier in.
Antwerpen
Antwerpen 2600
België
Brussel
1040 Brussel
België
Kortrijk
8500 Kortrijk
België
Gent
9050 Gent
België
Hasselt
3500 Hasselt
België
Charleroi
6040 Charleroi
België